Bröllopspresent

publicerat i Inredning;
Jag älskar allt med PIP studio, och idag har jag äntligen kommit mig iväg och handlat för det presentkort som jag och min man fick i bröllopspresent  av våra fantastiska grannar. Det var inte lätt att välja, hade riktig beslutsångest i affären. Men eftersom det blev varmt att stå där fullt påpälsad bärandes på Theo och Rick inte svarade när jag ringde besslutade jag mig för två olika skålar och en mugg. Tanken är ändå att försöka unna mig något ur serien varje månad så tillslut kommer förhoppningsvis det mesta finnas hemma i mitt kök.
I bakgrunden av fotot skymtas även min söta PIP tapet. Var hemma hos min vän Erika idag och tittade igenom en tapetkatalog från PIP och förälskade mig en många olika alternativ. Och som tur är skall vi göra i ordning i köket till höstern och där väntar en ny fondvägg liksom i köket och om jag får bestämma även i trappan men då måste nog min man övertalas!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av malin olofsson:

Jätte fina val du gjorde! =) Vart har de pip i std? Bra att veta ;) erkänn det är roligt att samla på något? Roligt att få gå och vänta och inte få en hel serie på en gång =)

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Super kul att samla man går liksom och längtar =) PIP finns på presenthörnarn/ bosättning på strandvägen, de hade en hel del av porslinet och mer var på gång in =)



Pip studio finns även på Kungsgatan i Uddevalla, kommer inte ihåg vad affären hette men den låg på höger sida när man går från Kampenhof. De hade massa fint och super trevlig personal !!

3:e kommentar, skriven , av malin olofsson:

good to know =)

Kommentera inlägget här :