Ljuset i tunneln

publicerat i Allmänt;

Hoppas jag, det var varit tunga dagar det sista, mycket känslor och stress! Hoppas det vänder snart !!!

Idag har vi haft det underbart på jobbet, solen gör mycket ! Efter jobbet åkte hela familjen till stranden , bra dag att sluta tidigt! Krabbfiske, fotbad, sol och älskade familjen. Nu njuter jag i solen på baksidan och jobbar på brännan inför morgondagens bröllop. Bubbel och sol;) det är gott de!

Ikväll blir det räkor och mys med Chrille kram på er ❤❤❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin :

Åh vad mysigt!! Det är ni värda! Men vet inte om jag vill stå bredvid dig förrän jag jobbat på min egen bränna som e lika med noll ;) får väl bli en sommar i solariet för jag lyckas ju bara tajma in sol när jag jobbar :(
Hade velat va mer er ikväll men njut för mig med!!! Puss

Svar: saknade verkligen dig här idag!! måste tajma våra dater bättre!! puss på dig hjärtat
Frida Grundén

Kommentera inlägget här :